FADA IDEA
Опис товару
Сама ідея цієї моделі співзвучна з її безпосереднім назвою IDEA. Схожі моделі в модельному ряду FADA вже були і є, але дана модель набагато вигідніше відрізняється від своїх родичів, як за зовнішнім фактором, так і в технічному плані.
Головна перевага такої моделі в її зручності використання, в простоті і надійності конструкції + функціональність (багажники або друге сідло для пасажира).
Дуже зручна по посадці для практично будь-якого віку (висока посадка і можливість зміни висоти сидіння в межах від 90-98 см до поверхні дороги), відмінна прохідність, завдяки 20-ти дюймовим колесам на легкосплавних дисках і амортизації передньої вилки та задньої частини, яка додає комфорт в управлінні.
Невелика вага електровелосипеда в парі з мотор-колесом, як основний привід, дозволяє пороїзджати пристойну відстань виключно на електротязі не використовуючи при цьому педалі, які, у свою чергу, більш ніж функціональні і їх використання навіть рекомендоване за бажанням, в будь-якому із режимів їзди.
На пасажирському місці можуть розміщуватися не тільки маленькі діти, а діти доросліші - місця більше і ноги є куди подіти, так як і підніжки передбачені і відстані від подушки сидіння до них значно більше, ніж в інших моделях.
Потужність двигуна 600 Watt у парі з аккамулятронною батареєю на 20 А/год дозволить переміщатися навіть у місцевостях з великими ухилами дорожнього полотна, але при цьому запас батарей збережеться для подолання більшої відстані. Варіант мотора для IDEA можна було б використовувати ще потужніший, проте це не так додало б у швидкості, скільки активніше стало б "з'їдати" заряд батарї, тому така комплектація – це принцип розумного застосування.
Передбачені повноцінні педалі та реалізація функції активації електродвигуна при початковому обертанні педалей. Тобто педальний вузол повнофункціональний і його можна використовувати в будь-якому режимі їзди, навіть без електромотора (якщо батареї сіли)
Максимальна швидкість заявлена виробником може досягати до 40 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу складе до 45-50 км залежно від навантаження і дорожніх умов. На правій ручці управління умовним "газом" передбачена клавіша перемикання потужних режимів і окремо розміщена кнопка "P" (паркінг) ( Дуже корисна штучка, завдання якої не дати можливості рушити з місця електровелосипеду, доти поки райдер не буде до цього готовий і не вимкне даний режим паркінгу простим натисканням на дану кнопку). Вибір одного з 3-х швидкісних режимів руху передбачає можливості по пробігу. Прислів'я: тихіше їдеш – далі будеш, працює на всі 100%.
Зручність посадки забезпечується збільшеною площею подушки сидіння та товщиною пенополіуретанового наповнювача. Сидіння досить м'яке, а підсідальний палець з довжиною 30 см дозволить зручно розміститися водієві навіть якщо його зріст більше 180 см. Причому зверніть увагу на те, що педальний вузол оснащений додатковими складними підніжками в передній частині (вони на лівому фото). Тобто, якщо дорога далека і рух повністю на електротязі, розміщення додаткових упорів для ніг, дозволило прийняти ще зручнішу посадку, коли ноги можна частково випрямити і перенести їх з педалей на додаткові підніжки
Відгуки
Рейтинг товару:
Залиште свій відгук про товар.